top of page

Bij Cinnovate kunt u 24 uur per dag zeven dagen per week terecht voor service en support. Logisch toch?

Goede woonzorgtechnologie is
afhankelijk van een goede
implementatie
Om woonzorgtechnologie optimaal tot zijn recht te laten komen is het van groot belang dat de technologie zo goed mogelijk aansluit bij de wensen van de gebruikers.
Daarom helpt onze zorgconsulent graag bij het selecteren van de juiste toepassingen.
Daarnaast kunnen wij het hele implementatietraject van A tot Z uitvoeren en begeleiden. Van installatie tot oplevering.
Voor locaties waar Cinnovate al een tijdje in gebruik is bieden we speciale fris en fruitig sessions. Onder het genot van een gezonde fruitsnack lopen we alle geïmplementeerde functionaliteiten nog een keertje langs om het geheugen op te frissen.

De basis van service is een
goede XLA
logisch
Bij Cinnovate hechten we veel waarden aan onze servicedienstverlening. Dus gaan we net even een stapje verder dan wat er bij een normale SLA wordt afgesproken.
Tuurlijk bieden we 24/7 service en support met snelle responstijden, we werken immers voor de zorg. We monitoren continu de klanttevredenheid. Dat betekent dat we de eXperience van klanten gebruiken om onze dienstverlening continu te verbeteren.
Heb je service of ondersteuning nodig?
Via RMA@cinnovate.nl kan je een RMA nummer en RMA formulier aanvragen.
Is er een apparaat defect
dat je wilt terugsturen?
In ons documentatie center kan je alle informatie over onze producten terugvinden.
Ben je op zoek naar documentatie?
bottom of page