"Het goed implementeren van een systeem begint bij het delen van informatie." 

Hoe kunnen wij u helpen? 

 

Implementatie ondersteuning

Voor ons is het belangrijk om onze producten optimaal te laten presteren. Daarom helpen wij u en onze partners graag bij het selecteren van de juiste toepassingen. Daarnaast controleren we of alles conform voorschriften is aangebracht en op de juiste wijze wordt gebruikt.

Voor locaties waar Cinnovate al een tijdje in gebruik is bieden we speciale fris en fruitig sessions. Onder het genot van een gezonde fruitsnack lopen we alle geïmplementeerde functionaliteiten nog een keertje langs om het geheugen op te frissen.

Service ondersteuning

Of er nu ondersteuning nodig is op locatie of er moet een apparaat hersteld worden, wij staan altijd voor u klaar.

Onze service engineers bieden service ondersteuning aan onze partners zodat zij altijd kunnen terugvallen op de expertise van Cinnovate. Zo zijn eventuele storingen snel verholpen. 

Is een apparaat onverhoopt defect geraakt, geen probleem. Volg onze RMA procedure voor een reparatie verzoek.

 
 

Documentatie

Voor al onze producten is er uitgebreide documentatie beschikbaar. Het betreft installatiehandleidingen, productsheets, releasenotes, gebruikershandleidingen en nog veel meer.

Om onze documentatie zo overzichtelijk mogelijk beschikbaar te maken hebben wij een Docu Center ingericht op onze website. Hier vindt u altijd de meest recente informatie van al onze producten en systemen.

Over ons

 

Cinnovate ontwikkelt en realiseert innovatieve zorgtechnologie om de kwaliteit van leven van kwetsbare groepen binnen onze samenleving te verbeteren en waarborgen.

Cinnovate is onderdeel van ingenieursbureau DEA bv.

  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle